Barış bey;
şimdi birtane dosyam var altta geçiyor data1e diye sadece ona user group oluşturulmuş
ve birtane daha dosya açtım mesela kemal diye ama farklı partition da ve aşağıda belirttiğim data1e nin yerine kemal olmuş oldu ve yeni açacağım user ları buraya açmayı düşünüyorum.
> /usr/sbin/useradd -g 200 -d /data1e/kemal -m -s /bin/bash -c
"kemalettin yildiz" kemal (burda data1e diye bir directory var ama farklı bir
dosya açtığımda ve o dosyayı gösterdiğimde user'i atamıyor.

probleminizi tam olarak anlayamadim. "farkli bir dosya actigimda ve o
dosyayı gösterdiğimde user'i atamıyor." dan kastiniz ne? bu user'in
acilip
acilmadigini nasil test ediyorsunuz acaba?

/etc/passwd ve /etc/shadow dosyalarinda ilgili kaydi goremediniz mi?

Do you Yahoo!?