merhaba,
hatadan anladigim kadari ile relay sorununuz var,tcp.smtp dosyasini kullaniyor
musunuz? kullaniyorsaniz icerisine yeni ip adresini de ekleyin.

-----Original Message-----
From:   [EMAIL PROTECTED] [mailto:[EMAIL PROTECTED]
Sent:   Sun 12/19/2004 10:15 PM
To:     [EMAIL PROTECTED]
Subject:        [freebsd] qmail acil yardim
Merhabalar,
Ben qmailimin çalismis oldugu serverda ip degisikligi yaptim..Daha dogrusu
asagidaki gibi ip ekledim.

#ifconfig eth0:1 XXX.XX.XXX.X netmask 255.255.255.0

maillerimi artik bu ip üzerinden alip göndermek istiyorum..eski ipleri zamanla
kaldiricam..Fakat söyle bir sorunum var..
outlook ayarlarinda pop3 ve smtp'ye yeni ekledigim ipyi yazdim iç networkte
mail alip gönderebiliyorum,disardanda mail alabiliyorum,
ancak disariya mail atamiyorum.qmailde herhangi bir degisikliklik yapmam
gerekiyormu?
Disariya mail gönderirken outlooktan asagidaki gibi bir mesaj aliyorum..

The message could not be sent because one of the recipients was rejected by the
server. The rejected e-mail address was '[EMAIL PROTECTED]'. Subject 'test',
Account: XXX.XX.XXX.X, Server: XXX.XX.XXX.X, Protocol: SMTP, Server Response:
'553 sorry, that domain isn't in my list of allowed rcpthosts (#5.7.1)', Port:
25, Secure(SSL): No, Server Error: 553, Error Number: 0x800CCC79

Tesekkürler...

<<winmail.dat>>

http://www.mail-archive.com/freebsd@lists.enderunix.org
Turkiye'nin ilk FreeBSD kitabi: http://www.acikkod.com/freebsd.php