From: Yavuz
Sent: Friday, December 31, 2004 12:28 AM
Subject: [freebsd] vpopmail de farkli makineden kimlik dogrulamasi nasil yapilir

Merhaba,

Mail server olarak qmail-1.03 kullanıyorum. Üzerinde vpopmail kurulu. Roaming user özelliği çalışıyor. Kullanıcı bilgileri de cdb de tutuluyor.
Smtp hizmetini başka bir mail server üzerinden yapmak istiyorum.
Fakat her kullanıcının bilgileri kendi domaini altında (../vpopmail/domains/xyz.com...) farklı bir vpasswd de tutuluyor.
Ne yapmalıyım ?

Cevap