rica ederim
cozum dogru fakat dediginiz gibi biraz uzun yoldan olmus:)

basarilar
iyi calismalar

On Jan 16, 2005, at 11:22 PM, Bedreddin ÞAHBAZ wrote:

Merhaba Burak Bey,

Sorunu biraz daha karistirarak soyle cozdum;

Once /var/ dizini altindaki db dizinini sildim. Daha
sonra #mysql_install_db komutunu kullanarak db leri
yeniden olusturdum ve daha onceki mailde yazdigim
sekilde passwordu update ederek sorunu giderdim.
Sanirim ben uzun yoldan gittim. Sizin dikkat
cektiginiz komutu kullanarak herhalde sorun daha kýsa
yoldan hallolurmus. Bu tip bir sorun ile karsilasirsam
diye onerinizi kayit ettim bile.

Ilginiz icin tesekkur ederim.

Saygilarimla..

--- Burak AYDIK <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

sorunun cozumu log icerisinde yaziyor
mysql_fix_privilege_tables ile user tablosunu
fix edin.

iyi calismalar.