Merhaba ,

    linux üzerindeki qmaili freebsd üzerine tasirken bazi sorunlar ile
karsilastim. Eski sunucu uzerindeki vpopmail mysql destegi ile kurulmus
durumda idi.Yaptiklarim sirasi ile

yeni bir qmail kurdum. Patchleri yaptim
vpopmaili mysql destegi ile kurdum
eski sunucu uzerinde ki control users klasorlerini aynen oldugu gibi aldim
eski sunucudaki vpopmail db sini aynen oldugu gibi aldim

mail gonderirken bir sorun cikmiyor fakat mailler check edilmeye
calisildiginda hata aliyorum
aldigim hata

Feb 18 15:38:28 mail vpopmail[49522]: vchkpw-pop3: autocreate dir errno 2
/home/vpopmail/domains/test.com/ben [EMAIL PROTECTED]:10.0.0.5

malesef google yeterli bilgi bulamadim.. cozum onerisi olan varmi....

Iyi calismalar

Hasan AHLATCI

"Hayat güzel şeyler verir sana;
ama sert rüzgarlar ve fırtınalar da çıkarır karşına.
Seni erkek yapan, o fırtınalarla karşılaştığında nasıl davrandığındır!"

http://www.mail-archive.com/freebsd@lists.enderunix.org
Turkiye'nin ilk FreeBSD kitabi: http://www.acikkod.com/freebsd.php

Cevap