22. porta telnet cektiginizde aldiginiz hata normal

$telnet localhost 22
Trying ::1...
Connected to localhost
Escape character is '^]'.
SSH-2.0-OpenSSH_3.8.1p1 FreeBSD-20040419

Protocol mismatch.
Connection closed by foreign host.

80. porta telnet cektiginizde ise ayni hatayi/uyyariyi almazsiniz cunku
http ile ssh farkli protokollerdir. Bir baska linux/unix makineden ssh
-vv host ismi seklinde calisitirp ciktilari yollayabilir misiniz?

http://www.mail-archive.com/freebsd@lists.enderunix.org
Turkiye'nin ilk FreeBSD kitabi: http://www.acikkod.com/freebsd.php

Cevap