Merhaba Ismail,

Ben su an gayet guzel kullaniyorum.
Datalari import ederken eger konsoldan kullaniyorsan;
mysql -uroot -p --default-character-set=latin5 -DVeritabani_Adi < backup.sql
seklinde girersen bir problem olmuyor.
Eger PHPMYADMIN ise is daha kolay db yapisi secilip import
edebiliyorsun..

Saturday, February 26, 2005, 1:11:49 PM, şunu yazdınız:

> [...]
IY> Bu degerler oldugu zaman Turkce karakterler gozukmuyordu.
IY> degerleri latin1 olarak secinde karakterler duzeliyor ama Turkce
IY> karakterlere gore arama yapilamiyordu.
IY> Mysql 4.0'da  charset'i latin5 yapinca sorun duzeldi.
IY> Bu durumda Mysql 4.1 sorunludur diyorum.
IY> Su an Mysql 4.1'i Turkce ozellikleri ile saglikli bir sekilde kullanan var
IY> mi?

IY> Ismail YENIGUL
IY> www.EnderUNIX.org
IY>  ----
IY> Korkulara inanmak analitik düşünceye zarar verir!...
IY> Hayat, mükafatını her zaman tahammül edenlere verir...

28.02.2005 - 20:20:56
Ogr. Gor. Huseyin YUCE
Marmara Üniversitesi
Bilisim Merkezi Sorumlusu