From: "Dogukan Hadi" <[EMAIL PROTECTED]>
To: <freebsd@lists.enderunix.org>
Sent: Wednesday, March 23, 2005 3:17 PM
Subject: Re: [freebsd] relay izinleri

> istedigim tam olarak qmail + vpopmail kurulu bir sistemde hem webmai +
imap hemde pop+ outlook ile mail alısverısını vpopmail ile yarattıgım
kullacıların sifre ve kullanıcı adı ve sifresi ile mail alısverısının
saglanması.bunun icin ne gibi alternatıflerım var yada varmı.kısaca bole bir
sistem icin izlemem gereken yol nedir

http://www.mail-archive.com/freebsd@lists.enderunix.org
> Turkiye'nin ilk FreeBSD kitabi: http://www.acikkod.com/freebsd.php

http://www.mail-archive.com/freebsd@lists.enderunix.org