Bu arada /usr dizininiz için 6 gb niz oldugunu soylemistiniz ama
sanirim, otomatik ayirmadan dolayi, /usr dizini sizin belirttiğiniz
olcude degil.
Ben simdi freebsd handbook da x11 install kismina yine baktim. Biraz
israrci olacak ama :)

"Note: To build Xorg in its entirety, be sure to have at least 4 GB of
free space available."
diyor. Eger porttan kuruyorsaniz. Sonucta indirilen bir cok program,
paketinden acilacak, ve derlenince ortaya bir cok obje dosyasi falan
cikacaktir. Eger harddisk kapasiteniz sinirli ve illede xorg kurmak
isterseniz, belkide paketten kursaniz daha iyi olabilir. Yada
harddiskinizdeki bolumu genisletebilirsiniz.
Saygilar,

Bilge.