Merhaba arkadaşlar,

    Sunucu network istatistiklerini izlemek için en yaygın tool olan mrtg kullanıyorum. Bunun yerine mrtg muadili bir program olan cacti ye geçmeyi düşünüyorum. Kurulum ve yönetim kısmında sorun yaşamadım fakat geçiş sırasında sorunlar yaşıyorum. Geriye dönük olarak mrtg datalarını cacti ye atabilirmiyim ? Böyle bir geçiş yapan var mı aranızda ?

    Data aktarım kısımlarını çözebilirsem ikinci adım olan user/pass bilgilerinin aktarımı kalacak ama onuda bir şekilde yaparız. Şu anda çok fazla uğraştıran kısmı geriye dönük olarak dataların aktarımı.

Ne dersiniz ?

İyi Çalışmalar

Hasan AHLATCI

"Anything that can go wrong will go wrong"

Cevap