>/usr/local/www/data/usr/local/www iceriginin gorunmesini
> nasil saglayabilirim.

/usr/local/etc/apache2/httpd.conf konfigurasyon dosyasindaki DocumentRoot ve DirectoryIndex gerektiği gibi ayarlayarak olabilir.

Log dosyalarinida /var/log/httpd-access.log ve /var/log/httpd-error.log
dosyalarinindan ulasabilirsiniz.

Kıvanç GÜMÜŞLER wrote:
Arkadaslar /usr/local/www/data/usr/local/www/data/index.html olarak localhostta
asagidaki hatati aliyorum
You don't have permission to access /index.html on this server.
Apache/2.0.50 (FreeBSD) Server at localhost Port 80
fakat /usr/local/www/data/usr/local/www/data/index.html.en defoult
olarak goruntulenmekte. Yani kisaca adres satirina localhost
yazdigimda /usr/local/www/data/usr/local/www iceriginin gorunmesini
nasil saglayabilirim.
tesekkurler