From: "Baris Simsek" <[EMAIL PROTECTED]>
To: <freebsd@lists.enderunix.org>
Sent: Thursday, May 05, 2005 7:53 PM
Subject: [FreeBSD] Re: Qsheff ve Zabit

> sisteminizde spamass gibi mail headerlarini deforme eden bir program var
mi?
> cunku deforme olmus mail headerlari qsheff yanlis yorumluyor. bu problemi
> daha once yalnizca spamass kullananlar report etti. ps auxww ile kontrol
> edin spamd ve diger spamass iliskili programlar calisiyormu diye.
>
> selamlar...

bir sıkıntısı yok ama gelen mailleri taramıyor neden olabilir anlayamadım
loglarda hersey normal gozukuyor mail taranmıyor ama yerine ulasiyor. Başka
bir sorunum da tcp.smtp dosyamda QMAILQUEUE kısmını boş bırakırsam Qsheff
calismiyor onceden kullandigim Amavis'i ekledigimde calisiyor ama sadece
giden mailler taranıyor bu konuda fikri olan arkadaaslarin yardimini rica
ediyorum.