Aslinda herbiri icin teker teker cevap verilebilir ama bu yaziyi
yazandan daha bos bir is yapmis olurum. Sadece sunu soylemek yeterli.
Hayatinda baska bir isletim sistemi tatmamis, elini GUIden abska
birseye surmemis, bellek yonetimi nasil tasarlanir, nasil kod yazilir
hic bulasmamis biri icin oldukca kolay sarfedilebilecek sozler...

29.09.2005 tarihinde Engin OZTURK <[EMAIL PROTECTED]> yazmış:

--
Huzeyfe ÖNAL
---

Cevap