merhaba,
/var/log/messages'a bakarsaniz hataya dair ipucu yakalayabilirsiniz.
Bu hata genelde smb.conf'un bulunmamasindan aliniyor. /usr/local/etc
dizinindeki smb.conf.default dosyasini smb.conf olarak kaydedip tekrar
dener misiniz.

04.10.2005 tarihinde Ali Çelik <[EMAIL PROTECTED]> yazmış:

--
Huzeyfe ÖNAL
---

Cevap