Webmin belki sizin isteklerinize cevap verebilir gibi.Web arayuzunu kullanarak istediginiz zamanlarda istediginiz klasorlerin kopyasini istediginiz yere yapabilirsiniz gibi geldi(BEN BU OZELLIGINI KULLANMADIM). Webmin ekraninda Clusterin altinda Cluster Copy Files secenegi istediginizi yaparmis gibi gorunuyor.
Ustadlar detaylandirir ise daha iyi olur.

Iyi calismalar.

----- Original Message ----- From: "Happy Z" <[EMAIL PROTECTED]>
To: <freebsd@lists.enderunix.org>
Sent: 07 Ekim 2005 Cuma 11:44
Subject: Re: [FreeBSD] Otomatik Yedek

Peki ben kabuk betigi yazmayi bilmiyorsam ne olacak? Windows'ta ne
güzel 2-3 tiklama ile isleri hallediyoruz.
Linux sistemlerde böyle bir sey yok mu?
Mesala:
Önce hangi klasorleri yedeklemek istedigimizi sorsun, sonra geriye
yönelik kac günlük yedekleme almak istedigimizi sorsun, sonra bunu kac
günde bir calistirmak istedigimizi, en sonunda yedekleme ünitesinin
adı ve yeri...

Ben kabuk program yazmak degil, böyle bir program ariyorum...