From: Ali Çelik
Sent: Sunday, October 09, 2005 5:32 PM
Subject: Re: [FreeBSD] hostname

Söylemek istediğim şey, "merkez" in (FreeBSD) IP sinin ancak farklı bir dhcp server kullanıldığında değiştiğiydi. "merkez" yeniden başladığı zaman, sistemde farklı bir dhcp server varsa IP numarası değişiyor. Ve hostname den ulaşmak mümkün olmuyor. Ben bunun sebebini merak ediyorum...

09.10.2005 tarihinde Mesut GÜLNAZ <[EMAIL PROTECTED] > yazmış:
dhcp server ınız değişmez sanırım değişen IP niz oalcaktır. eğer o ethernet için IP atama kısmını dhcp olarak ayarlarsanız ve bilgisayarlar açılış esnasında IP lerini alacakları ve IP table larına yazacakları ve çalışıyor iken IP lerinin de değişmeyeceğine göre karşılaşmamanız gerekiyor.
FreeBSD sistemler genellikle SERVER merkezli kullanıldıklarındanj ve Server larında IP lerinin değişmeyeceği varsayılacak olursa aslında tasvib edilen bir yol değil. ama bu şekilde aşacağınızı sanıyorum.
iyi çalışmalar..