Peki hatada dediği gibi bazı dosyalar yok veya varsa yolunu bulamıyor elindeki database klasörünü yedekle ve mysql yeniden yükleyip daha sonra repair komutlarını kullan yada önce aşağıdaki komutları bire kullan sonra diğer işlemi yap.

mysqlcheck -u root -p -r veritabanı

mysqlcheck -u root -p -o veritabanı

From: veli akcakaya [mailto:[EMAIL PROTECTED]
Sent: Wednesday, December 28, 2005 11:05 PM
To: freebsd@lists.enderunix.org
Subject: [Spam] Re: [FreeBSD] MySQL'de charset'i hatalı tabloyu düzeltmek

Merhaba,
hemen verdiğiniz link'e bakıp denedim ama maalesef işime yaramadı, şöyle ki:
myisamchk: File '/usr/local/share/mysql/charsets/?.conf' not found (Errcode: 2)
myisamchk: Character set '#47' is not a compiled character set and is not specified in the '/usr/local/share/mysql/charsets/Index' file
myisamchk: error: 142 when opening MyISAM-table 'phpbb_search_wordlist.MYI'

ordaki komutu verince yukarıdaki sonuçlar oluşuyor.  Başka bir öneriniz varsa 4 gözle bekliyorum,