On Mon, 16 Jan 2006 01:04:57 +0200, Umut D. wrote
> qmail'in essiz ve moduler bir MTA altyapisi var. SMTP ile aliyor ve
> diger bilesenleriyle klasorlerinize teslim ediyor. Burada courier
> devreye girip kullanici onaylama ve klasordeki maili IMAP ya da POP3
> formatinda kullaniciya teslim ediyor.
>
> Courier smtp kullanmadim ama onu secerseniz qmail'in pek cok
> guzelliginden, yamasindan, qsheff'ten vs istifade edemezsiniz...

> Liste arsivi: http://lists.enderunix.org
> Turkiye'nin ilk FreeBSD kitabi: http://www.acikakademi.com/freebsd.php

courier mta ve qmail i denedim ben sonunda postfix te kararkildim guvenlik
essiz yaptigim openrelay denemelerinde postfix te hic bir openrelay acigina
raslamasken qmail 9 tane openrelay acigi tespit ettim tabi bu birazda kurulum
ile ilgili fakat postfix te raslamadim ..
Saygilarimla;
Beyhan Ogur