Görüşüm pf'i cok amatörce kullansam da cok sonra cıktı, geldi, geçti gidiyor.. ipfilteri yillardir kullaniyorum hic sorun yasamadım ama okudugum dokumanlara göre ve gelişim sürecini de gözardı etmezsek pf bence aldı başını gitti, freebsd.de calısıyor pf, ama kendi os.u varken openbsd tercih edilebilir..
ayrıca gelecege yonelik
bu kısım pf'i bana göre daha da cazibeli kılabilir..

ipfw kullanmadım.

her nekadar freebsd kullansak da bir firewall makina icin
"Only one remote hole in the default install, in more than 8 years!"

bundan daha güzel slogan olabilir mi.. :)

iyi aksamlar.

Not: Deniz Tosun mesajının üstüne mesaj atamadıgımdan ayrı baslık actım, digital kimlik al deyip duruyor bana :)

Cevap