Selamlar
Size ne hata verdi?
Şu anda qsheff yönetimi için bir tek bu uygulama mevcut.
Yakında sheff için uyarlamasını yapacağım. ssh ile bağlanıp güvenli
şekilde her yerden yönetebilirsiniz. Bilgi olarak
uygulamanın çalışması için sistemde python kurulu olması lazım.
indirdikten sonra tek dosyadır kendisi sadece çalıştırılabilir yapın
ve çalıştırın. Kurulum gerektirmez.
Saygılarımla
M.Ali VARDAR