Teşekkür ederim.

26/01/06 13:24:37: [qsheff], BODY, queue=q-1138274661-43639-4148,
recvfrom=64.233.162.199, [EMAIL PROTECTED]',
[EMAIL PROTECTED]', subj=`Fwd: Fw: Tim Willson's travel for
Aug/Sept - Delivery failure report', size=25868, spam=` wife ',
rule=`(your)(wife)'

demiş.

Bu kuralın anlamı nedir?
"wife" kaba mı? Kaçmış :)