Merhaba;

Proftp kurdum ve butun kullanıcıların home directory'i /usr/home/bolge/.... altında tanımladım (kullanıcıların hepsi ftpx grubuna dahil) bu sekilde bolge kullanıcısıyla tum kullanıcıların işlemlerini görebiliyorum ve kontroledebiliyorum yalnız yetkilerde sorun yasıyorum kullanıcılar kendi klasorlerini olusturunca bolge kullanıcısı write yetkilerine sahip olamıyor.. yetkilendirmelerde nerede hata yapıyor olabilirim ?  amacım kullanıcılar dosya eklese dahi bolge kullanıcısına tüm yetkileri vermek..

Tesekkurler..

Saygılarımla
Ozgur EKE

Cevap