From: Baris Simsek [mailto:[EMAIL PROTECTED]
Sent: Thursday, April 20, 2006 11:58 AM
To: freebsd@lists.enderunix.org
Subject: Spam:Re: [FreeBSD] Qmail ATRN

merhaba

DJB standartlari sevmeyen biri. ETRN ye alternatif:

http://cr.yp.to/serialmail.html

odmr & atrn icin vpopmail icin yazilmis vodmr:

http://romana.now.ie/vodmr/

ote yandan qmail 'i mevcut advance ozelliklerini de kullanabilirsiniz.
smtp yedekleme vs... tam olarak ihtiyac ne bilmiyorum ama high
availibility saglamak qmail de cok kolay.

kolay gelsin.

Baris Simsek
http://www.enderunix.org/simsek/

Yayinevi: http://www.acikakademi.com