Cevabınız için teşekkür ederim
İyi günler

20.04.2006 tarihinde Baris Simsek <[EMAIL PROTECTED]> yazmış:
merhaba,

Linux komutlari diye birsey yok aslinda. Komutlarin pek cogu GNU
projesi. Cogunlugu coreutils ve binutils icinde.

Eger FreeBSD'den bahsediyorsaniz FreeBSD entegre bir isletim sistemi
sundugu icin kodlari /usr/src icinde bulabilirsiniz. Bir kismi zaten GNU
projesinden alinmis. Bunlar /usr/src/gnu icerisinde. Digerleri
/usr/src/{sbin,bin} altinda.

Linux icin soruyorsaniz Linux tam bir isletim sistemi sunmadigi icin
boyle birsey soz konusu degil. 3rd party yazilimmis gibi
ftp://ftp.gnu.org/pub/gnu burdan elde edebilirsiniz. Redhat, Debian
vs... dagitimlar buradaki .tar.gz leri paketleyip size sunuyor. Ama
dedigim gibi bunlar Linux projesi ile alakali olmayip tamamen Linux
projesinden bagimsiz kisilerce yazilmaktadir.

selamlar...

Baris Simsek
http://www.enderunix.org/simsek/

Developer, debelen dur.