Merhaba,

Mesut GÜLNAZ <[EMAIL PROTECTED]> writes:

> firefox kullanıcıları WizzRss i kullanabilirler... o zaman istediğiniz
> kadar haberi okuyabilirsiniz?

Firefox kullanmadığım için Flock'un dahilinde gelen RSS reader ile
denedim, o saçmaladı. Liferea ile denedim, bir nebze olsun
güzel. Ancak şu da var, ip uçlarının sadece başlıkları ve linkleri
geliyor. İçeriklerin de gelmesini sağlayamaz mısınız? Bu sayede
isteyen kendi sitesine de koyabilir ip uçlarını rahatlıkla.

Saygılar.

--
rahmetli de spam yapardı

Cafer 'cfb' Şimşek