Merhaba,

Icinde belirli kelime(ler) gecen mesajlari silmek icin.

# find ~vpopmail/domains -type f -exec grep "aranacak kelimeler" {} \;
-print -exec rm  {} \;

seklinde bir komutla domains dizini altinda mail dosyalarini silebilirsiniz.

grep komutuna -i parametresi vererek de buyuk kucuk harf gozetmeksizin
arama yapabilirsiniz.

Kolay gelsin.

--
Ismail YENIGUL