Merhaba,

Ayrica ekleme yapmak isterim. Eski cekirdegi
degistirdiniz, derleyip yeni bir cekirdek olusturdunuz
ve bu yeni cekirdek ile sistem boot etmedi. Bu durumda
da single user mode ile sistemi acarak eski cekirdegi
kullanarak sistemi acmak mumkun.

FreeBSD'nin guncelleme ve cekirdek ile ilgili
opsiyonlari bir hayli gucludur. Cekinmeden tum sistemi
birt ust suruma terfi ettirebilirsiniz. Bu esnada
sisteme daha sonra kurdugunuz hicbir program
etkilenmez.

Bunun soyle dusunmek de mumkun; birkac saat icinde
sunucu kapanmadan Windows 98'i windows XP'ye terfi
ettirmeye benzeyen bir islem yapmis olursunuz
(Windows'lar ornek olarak verilmistir).

Saygilarimla..

> sandiðimiz kadar basit birþey
> [...]

Have a burning question?