Merhabalar,

Olay kisaca soyle; port dizini altinda kullandiginiz
make komutunun degisik parametreleri vardir. Sadece
make yazar ve enter derseniz port ilgili kaynak kodu
internetten indirir, acar, derler.. Sisteme yuklemez.
Derlenmis dosyalari port dizini icindeki work dizinine
yazar. make clean ise work dizini icindeki derlenmis
dosyalari siler.

Saygilarimla..

--- tux tion <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Merhaba,
>
>          Arkadaþlar belki size komik gelcek ama, *"*
> http://www.understudy.net/makeworld.html"; burdaki
> dokumaný okudum,
>
> ve  *"cd /usr/ports; make clean* " && "*cd
> /usr/ports; make clean" *komutlarýný
> kullandim, þimdi bu derlenmiþ dosyalarýmý siliyor,
>
> tam olarak anlýyamadým bu konuda bilgilendirirseniz
> sevinirim saygýlar ....
> * *

Need a quick answer? Get one in minutes from people who know.
Ask your question on www.Answers.yahoo.com

Turkiye'nin ilk FreeBSD kitabi: http://www.acikakademi.com/catalog/freebsd

Cevap