Qmail-send bende de çalışmıyor nerede hata yapıyoruz bulamadım

/var/qmail/rc

#!/bin/sh

exec env - PATH="/var/qmail/bin:$PATH" \

qmail-start "`cat /var/qmail/control/defaultdelivery`"

/var/qmail/supervise/qmail-send/run

#!/bin/sh

exec /var/qmail/rc

/var/qmail/supervise/qmail-send/log/run

#!/bin/sh

exec /usr/local/bin/setuidgid qmaill /usr/local/bin/multilog t

/var/log/qmail/send