Merhabalar,

Ben durumu yanlis anladim sanirim :) Ozur dilerim..
FreeBSD alan adlarini dogru cozmuyorsa
/etc/resolv.conf dosyasina calisir ve erisilebilir bir
DNS adresi vermeniz lazim. Bir de seffaf proxy de
clientlarin DNS yapilandirmasi duzgun olmak zorunda.
Eger DNS cozumlemesi yapamazsa baglanti saglanmiyor.

Saygilarimla..

--- ֭er Koyun <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Merhaba,
>
>   Bilgileriniz için teþekkürler
>
>   Dediðiniz gibi NAT,Squid ve proxy i ayarlý benim
> tek sorunum localde herhangi bir client ta dns
> olarak TTnet DNS i giriyorum internete
> çýkamýyorum fakat DNS olarak modem IP sini
> verdiðim zaman çýkýþ yapabiliyorum. NAT, Squid
> ve þeffaf proxy çalýþýyor.  FreeBSD tarafýna
> girmem gereken DNS varmý ?
>
>   Teþekkürler
>
> "Bedreddin ÞAHBAZ" <[EMAIL PROTECTED]>
> wrote:
>   Merhaba,
>
> Sematize ettiginiz yapiya gore eksik birakmis
> [...]

Yahoo! kullaniyor musunuz?
Simdi, 1GB e-posta saklama alani sunuyor
http://tr.mail.yahoo.com

Turkiye'nin ilk FreeBSD kitabi: http://www.acikakademi.com/catalog/freebsd

Cevap