Kullanıcıyı silip tekrar oluşturdum. Daha önce GRANT ALL PRIVILEGES
kullanmıştım, bu sefer sadece GRANT ALL ile oluşturdum. Şimdi sadece kendi
veritabanını görebiliyor. Sanırım halloldu. Teşekkürler.

  _____

From: Bunyamin DEMIR [mailto:[EMAIL PROTECTED]
Sent: Wednesday, March 07, 2007 5:31 PM
To: freebsd@lists.enderunix.org
Subject: Re: [FreeBSD] mysql yetki sorunu

Merhabalar,

mysql> grant all on mdb.* to [EMAIL PROTECTED] identified by '123456';
Query OK, 0 rows affected (0.00 sec)

mdb ve test veritabanına erişti kullanıcı sadece...

Bende merak ettim.

Kolay gelsin,

07.03.2007 tarihinde Cahit Güçlü <[EMAIL PROTECTED]> yazmış:

Sadece localhosttan bağlanılmasını istediğim için [EMAIL PROTECTED]
şeklinde yaptım. Yani aynı makinede olmayanlar veritabanına ulaşamasın
istiyorum zaten. Ama asıl sorunum bu değil. Kullanıcının sadece kendi
veritabanını görebilmesi gerekirken herhangi bir kullanıcı tüm
veritabanlarını görebiliyor. Daha önce defalarca (win ve freebsd) mysql
kurup çalıştırdım, hiç böyle olmamıştı. Nerde hata yaptığımı bulamıyorum.
Mysql i kaldırıp yeniden kurmayı düşünüyorum artık.

  _____