Merhaba

Elimde aynı marka olarak etiketlenmiş iki adet CF kartım bulunmakta, bu
kartları embedded linux uygulamaları için kullanıyorum.
Bu kartlarımdan master olanın özellikleri

CF1 = 128188416 byte ve 978 cylinder
CF2 = 130023424 byte ve 992 cylinder

bu CF kartımın üzerinde tüm veriyi

" dd if=/dev/sdc of=/path/cihaz.img bs=512 "

komutu ile yedekliyorum. Yedeklemenin ardından CF2 ye almış olduğum yedeği

" dd if=/path/cihaz.img of=/dev/sdc bs=512 "

ile CF2 ye yüklüyorum. yükleme yapmış olduğum diski test etmek için

" mount -t ext2 -o rw /dev/sdc1 /mnt "

ile "mnt" dizinime bağlıyorum. CF2 üzerinde uygulamalarımı test etmek için

" chroot /mnt "

komutu ile chroot yapıyorum. Test yazılımlarım sorunsuz çalışıyor.

Sorunum
Embedded Linux boot etmek için LILO kullanıyorum.
Klon yapmış olduğum CF2 kartım Single Board Computer üzerine taktığımda boot
ekranında LI yazarak kalıyor. LILO hata mesajlarından
http://www.belgeler.org/howto/bootdisk-howto_appb.html
LI = Önyükleyicinin ilk evresi ikinci aşamayı yüklemiş fakat onu
çalıştıramadan hata vermiş demektir. Ya disk geometri hatası söz konusudur
ya da /boot/boot.b'yi eşlem yükleyiciyi çalıştırmadan taşımışsınız demektir.

Hata mesajını alıyorum. ve sistemim açılmıyor .

Klonlamış olduğum CF2 kard reader ile desktop pc üzerinde açmaya
çalıştığımda lilo ile boot edebiliyorum.
Kullanmış olduğum Single Board Computer "Octagon 5070"   adında bir SBC.
Sorunuma nasıl bir cözüm getirebiliriz?

Sayglarımla
Mehmet

Cevap