Selam,
  Biraz önce ilk FreeBSD'mi kurdum. Ancak iki sorunum var(şimdilik).
Yardımcı olursanız sevinirim.

  1. Kurulum sırasında bazı paketleri (mesela pico, tiff, vim-lite, urlview
bunlardan birkaçı) kurarken şöyle bir hata verdi:
  pkg_add:unable to open table of contents file '+CONTENTS' - not a package?
  Bunun nedeni nedir?

  2.Partitionlarım şu şekilde:
  hda0 Swap
  hda1 Debian
  hda2 FreeBSD

  hdb5 WinXP

  Kurulumda Boot manager'ı da kurdum.Sanırım kurmamam
gerekiyordu.Açılışta
  F1 ??
  F2 Linux
  F3 FreeBSD
  F5 Drive 1
  seçenekleri geliyor. Linux'u hiç seçemiyorum, drive 1'i seçince de
İşletim sistemi yükleme hatası diyor. bunu düzeltmenin bir yolu var
mıdır?

  Kusura bakmayın, bu konuda yeni olduğum için çözüm hakkında hiç bir
fikrim yok. O yüzden listeye sordum. Şimdiden teşekkürler.
  Kolay Gelsin.

  SELÇUK

Ready for the edge of your seat? Check out tonight's top picks on Yahoo! TV.

Cevap