From: Mucibirahman İLBUĞA [mailto:[EMAIL PROTECTED]
Sent: Friday, August 24, 2007 12:33 AM
To: freebsd@lists.enderunix.org
Subject: Re: [FreeBSD] [Fwd: FreeBSD 6.2 Türkçe sorunu?]

Selamlar,
Single user mode giriyorum ancak doğrudan sisteme giriş yapıyor. Yani
kullanıcı falan sormuyor. Ve bu ekranda hiçbirşey yapamıyorum! usr/ports
da bağlanamıyorum... vi çalışmıyor... Yani hiçbirşey yapamıyorum!!!

Tek istediğim etc/shells dizininden bash satırını silmek. Çünkü
kurabilmiş değilim. O yüzden sisteme giriş yapamıyorum!! chsh komutu da
çalışmıyor. Yani tam bir kilitlenme durumu içerisindeyim!!!

--
Saygılarımla,
Mucip:)

Evgin Duyarlı yazmış: