pureftpd dosyasi icerisinde db olarak mysql kullanmasini soylemeniz gerekli. Daha sonra pureftpd-mysql.conf (yada baska bir isimdede olabilir /usr/local/etc/ altinda olmasi gerekli) dosyasinda mysql icin gerekli belirtimleri gerceklestirmelisiniz. asagidaki linkte freebsd uzerine olmasada kurulumu ve yapilandirmasi var isterseniz buradan bakip sisteme uyarlayabilirsiniz http://www.howtoforge.com/pureftpd_mysql_virtual_hosting Aklimda kaldigi kadari ilede asagidaki adimlari uygulayabilirsiniz

# cd /usr/local/etc
# cp pureftpd-mysql.conf.sample pureftpd-mysql.conf
# cp pure-ftpd.conf.sample pure-ftpd.conf Port agacindan kurulum yapiladiginda ornek bir yapilandirma dosyasini /usr/local/etc dizini altina kopyalar.
# vi /usr/local/etc/pure-ftpd.conf
MySQLConfigFile /usr/local/etc/pureftpd-mysql.conf
# Burada pureftpd nin db olarak mysql kullanmasini sagladik .Bu dosyasinin yeri baska bir yerdede olabilir. Burdan sonra en iyi kaynak README.MySQL dosyasini okumak.Ama kabaca database ve tablolari olusturup gerekli izinleri verdikten sonra pureftpd-mysql.conf dosyasinda bu belirtimleri burayada gostermek. Asagidaki link Freebsd uzerine olmasada db, tablo olusturma ve gerekli izinleri verme konusunda yardimci olacaktir. http://www.howtoforge.com/pureftpd_mysql_virtual_hosting Iyi calismalar

merhaba, mysql destekli pure-ftpd kurmaya çalışıyorum ama bir türlü olmuyor. port'dan /usr/ports/ftp/pure-ftpd ile kurarken mysql seçeneğini seçiyorum. kurulumda ve çalışmasında herhangi bir hata görünmüyor. yeni bir kullanıcı eklediğimde pure-ftpd bu kullanıcıyı kendi veritabanına ekliyor. mysql'e girip baktığımda tablonun içine herhangi bir satır eklenmediğini görüyorum. mysql destekli pure-ftpd kurulumu nasıl yapabilirim, bildiğiniz bir döküman adresi var mı? veya ben mi yanlış yapıyorum, hatam nerede?
Timur 'Elik' Akçay
[EMAIL PROTECTED]

Gökhan ALKAN
http://www.bsdcontr.org/