From: zeze [mailto:[EMAIL PROTECTED]
Sent: Tuesday, November 06, 2007 10:24 AM
To: freebsd@lists.enderunix.org
Subject: [FreeBSD] sanirim atack yedik

s.a.

sanırım atack yedik

/var/tmp/zH diye bir dizin var

ps aux da  surekli test user ı ./atack diye birseyler calıstırıyor.

zh nin icinde bir sure root sifre denemeleri var

zh nin icinde scriptleri rename ettim gene  aynı

bu sunucunun onunde  pix var ustune su an iptable e devreye aldım ama hala
bir sure sonra calısıtıyor scriptleri eski ismini alıyor ustelik.

root  un ve bu test user inin crontab ında herhangi bir zamanlanmıs gorev
yok

su an netten arastırıyroum ama acil cozum bulmam lazım bilgisi olan
arkadasların yardımını rica edecegim.

dun mrtg vb kursmustum ozaman acık vermiş olabilir miyim sistemde ?

kolay gelsin iyi calısmalar.

Cevap