From: Gokhan Bayraktar [mailto:[EMAIL PROTECTED]
Sent: Thursday, November 15, 2007 2:11 AM
To: freebsd@lists.enderunix.org
Subject: Re: [FreeBSD] Squid Proxy Server'da Internet Problemi

En doğru çözüm yerel bir dns sunucu kurmak ve buna aynı sitelerin
kayıtlarını girmektir.
Ama bu iş uzundur, fazlaca bilgi gerektirmektedir. Gene de bu liste
yardımıyla yapılamaz değildir.
İlk iş portlardan bind arayıp bind kurulabilir. Sonrası gelecektir.

Kolay gelsin,
Gökhan

eduyarli yazmış:

Listeye soru sormadan once lutfen http://ipucu.enderunix.org sitesine