Merhaba,
Bizde GFI faks server var ama benzer mantıkta işlediğini düşündüğüm için
tarama yöntemleri ile ilgili bizim tecrübelerimiz iletiyorum.

Faks gönderirken kullanıcılara kolaylık sağlamak için faksları e-posta eki
olarak gönderilmesi yöntemini seçtik.

Tarama için bir kaç yöntem kullanıyoruz.

300 DPI JPEG tarama yapıp Openoffice dökümanına resim olarak ekledikten
sonra PDF olarak dışa aktarmak yada Openoffice formatında ek dosya olarak
göndermek.
72 DPI tarama yapıp  TIFF. JPEG formatında gönderme
Black&White 400 DPI tarama yapıp tarayıcının kendi programı ile tekli veya
çoklu PDF e çevirme ve bu formatta gönderme

Bir kaç tane daha var ama sonuç olarak anolog - digital - anolog bir değişim
var ve muhakkak kayıp oluyor.

Özellikle tarayıcınız kağıt rengini beyaz değil gri olarak algılıyorsa bu
sorun yaratabiliyor. Tarayıcı programlarınızda öntarama yapıp beyaz renk
ayarı değiştirebilime yeteneğiniz varsa işinizi epey kolaylaştırıyor.

Ufak tefek sorunları bir yana koyarsak faks server sistemi işleri çok
kolaylaştırabiliyor. Özellikle bir faksı 140 hastaneye çekmek zorundaysanız
sistemin değerini gerçekten çok iyi anlıyorsunuz :)

Dr.Akın SAYLIK
İstanbul Sağlık Müdürlüğü
Bilgi İşlem Şubesi

2007/11/27, Bedreddin &#350;AHBAZ <[EMAIL PROTECTED]>:

> Merhabalar,
>
> Faks server olarak Hylafax istemci icin ise web
> tabanli AvantFax kullaniyoruz. Faks almada bir
> sorunumuz yok. Avantfax gercekten de kullanisli bir
> cozum. Ancak faks yollama isini en pratik sekilde
> nasil cozeriz noktasinda hala sikintilarimiz var. Bir
> tarayici ile fakslanacak belgeleri pdf formatinda
> taramayi dusunuyoruz. Bu yontem gunluk 20-30 faks
> trafigi olan bir yer icin en uygunu mudur? Sizin
> kullandiginiz farkli yontemler var midir?
>
> Saygilarimla..

> Yahoo! kullaniyor musunuz?  http://tr.mail.yahoo.com
> [...]

Cevap