Bir db deki 1 tabloya 2 farklı kullanıcı adı ve şifre ile erişim vermem
gerekli.

Yalnız bu kullanıcılardan 1 tanesi tüm db ve table lar üzerinde tam yetkili
olacak.

Diğer kulanıcı ise bu db içerisinde sadece bir table a tam yetkili olacak.

Bunu nasıl yapılabilir?

Yaptığım işlem;

Pg_hba dosyasında aynı db için 2 kural yazdım.

#local    DATABASE          USER

Host      test                       user1    10.10.10.10/32  md5

Host      test                       user2    10.10.10.11/32  md5

Daha sonra user1 ve user2 leri createuser ile şifre vererek oluşturdum.

Daha sonra test db si içerisinde user2 ye şu şekilde izin verdim;

GRANT all privileges ON TABLE table1 TO user2;

Bu şekilde sorunum kısmen çözüldü. Ancak user2 kullanıcısı test db sindeki
tüm table larını görüyor. Ancak sadece kendisine izin verilende işlem
yapabiiyor.

Amacım, user2 nin test db sinde sadece kendi table ını görmesi sağlamak. Bu
mümkün müdür? Pg_hba dosyasına table bazında bir konfig girilebilir mi?

İyi çalışmalar...

Mesut GÜLNAZ

IEM

Cevap