Ben de FreeBSD ile yaklaşık 1 yıl gibi bir süre önce enderunix sayesinde
tanıştım. Şimdi kendi sunucumu çalıştırıyorum. Özellikle
enderunix.orgsitesi, FreeBSD ve Qmail kitaplarının büyük yardımlarıyla
önemli bir sorun
yaşamadan işlerimi yürütüyorum. Bahsettiğim kitaplar önemli referanslar
benim için. Kitaplarda ve webde bulamadığım konularda da eposta listeleri
sağolsunlar imdadıma yetişiyorlar. Eğer henüz edinmediyseniz bu kitapları
tavsiye ederim.
Bir de sorunuz çok açık kalmış. Sorun yaşadığınız yerleri belirtirseniz
mutlaka listeden de oldukça yararlı olacak yardımlar alacaksınız.
Kolay gelsin.

05.12.2007 tarihinde Ismail OZATAY <[EMAIL PROTECTED]> yazmış:

> Arkadaslar merhaba ;
>
> Microsoftu terkedeli 2 sene oluyor.Bu asamada opensource da linux ve
> freebsd ile calisiyorum.FreeBSD canimi acitiyor.freebsd.org daki
> handbook taki yonergeleri adim adim uygulamama ragmen sistemimi stable
> yapamiyorum.En azindan 30 kez kurulum yapmisimdir fakat
> beceremiyorum.Enderunix teki makaleleri de inceledim aynen uyguluyorum
> ama olmuyor.Yardimlarinizi bekliyorum.
>
> Kolay gelsin
>
> Ismail OZATAY

> Listeye soru sormadan once lutfen http://ipucu.enderunix.org sitesine
> [...]