Sanırım /usr/ports/distfiles altındaki dosyalar programların kurulumu
sırasında indirilen kaynak kodlarını içeren dosyalar. Ben bunları değil de
daha en başta, portsnap fetch komutu ile indirilen ve portsnap extract ile
/usr/ports altına açılarak ports sisteminin kurulmasını sağlayan dosyaları
kastetmiştim. Çünkü test amacıyla kurduğum bir makine denetimimde olmayan
bir firewallun arkasında ve internetten 2-3 MB ı aşan dosyaları
indiremiyorum. portsnap ile ilk fetch işlemi yapıldığında ise yaklaşık 50 MB
lık bir dosya indirmesi gerekiyor. O dosyayı kastetmiştim.

Cevap