Selamlar;

Ismail OZATAY yazmış:
Cengiz hocam iptables da oyle yapiyorum ,

iptables da cron dan dogrudan destek almaniza gerek yok.

iptables in time modulu ile gelismis zaman ozelliklerini kullanarak asagidaki ornekteki gibi kural yazabilirsiniz. Patch-O-Matic (POM) ile de iptables da daha bircok ozellige kavusabilirsiniz.

iptables -A FORWARD -p tcp -m multiport \
   --dport ssh -o eth1 -i eth0 \
-m time --timestart 08:30 --timestop 17:30 --days Mon,Tue,Wed,Thu,Fri -j ACCEPT

pf de de yapabilirim.Ancak ben bunun Pf de extra birseylere gerek kalmadan yapilip yapilamadigini ogrenmek istiyorum.

Bildigim kadariyla pf'de su anda dogrudan bir zaman destegi yok. Ancak cron a bagli kalinarak pf in anchor destegi ile belirli zamanlarda belirli kurallarin aktif kalmasi saglanabiliyor.

Tesekkur ederim

iyi calismalar

--

Afşin Taşkıran