*From:* tees tuai [mailto:[EMAIL PROTECTED]
*Sent:* Wednesday, January 16, 2008 12:02 AM
*To:* freebsd@lists.enderunix.org
*Subject:* Re: [FreeBSD] freebsd ve shoutcast

merhaba.

ses kartından giren girişleri yayına verebilmeniz için bi tane server ve bir tane client e sahip olmanız gerekmektedir. Serverdan ses kartınız vasıtası ile direk yayına veremezsiniz.

iyi çalışmalar.

15.01.2008 tarihinde *Mesut GÜLNAZ* <[EMAIL PROTECTED] <mailto:[EMAIL PROTECTED]>> yazmış:

Freebsd üzerinde bulunan bir ses kartının inline girişine giren bir sesi, shoutcast ile stream yapmak istiyorum.

Shoutcast sunucu üzerinde bulunan mp3 leri sorunsuz şekilde stream yapabiliyor ancak, söz konusu girişten gelen sesi nasıl stream edeceğimi bulamadım.

Source olarak ses kartının girişi nasıl gösterilir. Hatta belki daha önemlisi BSD OS acaba ses kartını tanıdı mı nasıl anlarım? Nasıl test ederim?

Listeye soru sormadan once lutfen http://ipucu.enderunix.org sitesine bakiniz.

Cikmak icin, e-mail: [EMAIL PROTECTED]
Liste arsivi: http://news.gmane.org/gmane.org.user-groups.bsd.turkey
FreeBSD 6 kitabi cikti! http://www.acikakademi.com/catalog/freebsd6