merhaba,

"HARD_SERVER_LIMIT" değerini derleme esnasında belirtmelisiniz.

ben apache'yi porttan kuruyorum genelde.

porttan kurarken "HARD_SERVER_LIMIT" için ürettiğim değişkeni bazen
tanımıyordu, bende makefile dosyasına girip ilgili satırı kendime göre
düzenliyordum.

aşağıdaki linkte konuyla ilgili bir tartışma da bulunmakta.

http://www.webhostingtalk.com/showthread.php?t=533007

kolay gelsin.

26.03.2008 tarihinde Mesut GÜLNAZ <[EMAIL PROTECTED]> yazmış:

>  Nasıl derlenmesi egrektiği konusunda örnek verebilir misiniz?

Cevap