Merhaba;

Aşağıdaki adımları izleyerek yapabilirsiniz

ipfw.rules

add allow tcp from any to any dst-port 80

add allow tcp from any to any dst-port 22

add deny all from any to any

kernel seçneklerinde

options         IPFIREWALL_DEFAULT_TO_ACCEPT bu değeri vermiş iseniz
sistemini tum portlara acık durum da olcaktır eger tamamen deny etmek
istiyorsanız options         IPFIREWALL_DEFAULT_TO_ACCEPT secenegini
koymayınız

you right