Serdar hocam ;
pf.conf dosyanizi mail atar misiniz ?
kolay gelsin
  ----- Original Message -----
  From: Serdar EMIRCI
  To: freebsd@lists.enderunix.org
  Sent: Wednesday, May 14, 2008 1:45 PM
  Subject: [FreeBSD] PF NAT Sonrası

  Mrb

  Pf kullanmaktayım birane Statik Real IP adresim var bu IP ile ağ daki
kullanıcıalara nat ve port yönlendirmeleri yapıyorum örnegin 80 portunu iç ağda
bir terminal e yönlendiriyorum ama ağdaki pclerden nat yapan sunucunun IP
adresini gateway olarak kullanan kullanıcılar 80 portunu kullanamıyorlar
haliyele iç ağ daki bir pc ye yönlendirdiğim için oraya gidiyor buraya kadar
aslın da bir sorun yok. Kafamı karıştıran şey bir adsl modem aldınız ve o adsl
modem hem nat yapıyor hemde port yonlendiriyor yani 80 portunu da
yönlendiriyor. Bu nasıl oluyor ben bunu pf de nasıl uygulayabilirim.

Cevap