Barış Bey'in önerdiği gibi port kurulumunu yaptıktan sonra
work/qsheff-II-2-1-r3/etc dizinine girip make install yaptım. Ardından
install-wrapper.sh betiğini çalıştırdım. /var/qsheff dizini oluşturuldu,
/var/qmail/bin dizini altında qmail-queue qmail-queue.orig olarak
değiştirildi, qmail-queue --> qmail-qsheff sembolik likni oluşturuldu. Ancak
/var/qmail/bin dizini altında linkin gösterdiği qmail-qsheff dosyası
oluşturulmadı. Dolayısı ile de qsheff çalışmadı. Bunu nasıl çözebilirim
acaba?

> 28 Haziran 2008 Cumartesi 16:25 tarihinde Baris Simsek <

Cevap