IP numaranız için reverse dns kaydı girdirmek çok kolay ve çabuk oluyor.
Daha önce 3-4 kez e-posta ile 24 saatten daha kısa sürede bu tür işlemlerim
halledildi. Aklımdakaldığı kadarı ile [EMAIL PROTECTED] adresine
IP numaranızı ve kullanmak istediğiniz reverse dns adını gönderirseniz 1
gün, hatta bazen daha kısa sürede işleminiz yapılacaktır.

07 Kasım 2008 Cuma 12:46 tarihinde Mucibirahman İLBUĞA <

Cevap