Merhaba,

Yeni aldığımız router'la ağımızı c sınıfı alt ağlara böldük.

192.168.5.x ağında bulunan Freebsd sunucu üzerinde pf ve dns
çalışmaktadır.192.168.5.x grubundaki bir istemciden dns sorgulamalarını
yapabiliyor ve sorunsuz bir şekilde internete çıkabiliyorum.

Ip adresimi 192.168.50.x şeklinde verdiğim zaman 192.168.5.x ip li sunucum
ping sorgularına cevap verebiliyor ve ssh bağlantısı yapabiliyorum. Fakat
dns sorgulaması yaptığım zaman cevap alamıyorum. Dns olarak 192.168.5.x
adresindeki sunucumu veriyorum. Fakat ttnet'in dns sunucularını kullandığım
zaman hiçbir sorun yaşamıyorum. Acaba sorun neden kaynaklanıyor olabilir?

Teşekkürler,

Veysi

Cevap