Merhaba,

100 Mbit switch ten 1000 MBit switch'e geçince sorun düzeldi. Ama problemin ne
oldugu konusunda bir fikrim yok.

İyi çalismalar.

From: gerdogd...@hotmail.comto: free...@lists.enderunix.orgdate: Mon, 9 Feb
2009 14:06:56 +0200Subject: [FreeBSD] RTP/UDP Gateway paket kaybi...

Merhaba, Multicast olarak yayin yapilan 226.0.0.8:1234 adresinden gelen veriyi
226.0.0.25:1234 gibi farkli bir adrese yönlendirmek üzere FreeBSD'de çalismak
üzere bir kod yazdim. Uygulama çalisiyor fakat, RTP içinde TS (Transport
Stream) paket sayisi 2'nin üstüne çiktiginda client tarafinda görüntüde data
kayiplari gözüküyor. TS paket sayisi max 2 oldugunda sorun çikmiyor. Uygulama;
soket vasitasiyla UDP header'inin altindaki verileri okuyor. Gelen veri 1 TS
paket için 200 byte (12 byte RTP header + 188 byte TS payload) oluyor ve bu
veriyi farkli bir porttan multicast olarak yayinliyor.  TS paket sayisi 3
oldugunda (12 + 3 * 188 = 576 byte) oldugunda problem basliyor. 1500 byte MTU
alani mevcut ve benim TS paket sayisini 7 olarak kullanabilmem gerekmiyor mu?
(12 + 7 * 188 = 1328 byte) Ayrica fakat paket sayisi arttikca islem
performansinin azalmasi ve daha verimli calismasi gerekmiyor mu? Ben de tam
tersi calisiyor. 40 MBit/sn sabit bitrate ile yayin yapiliyor, gönderilen paket
sayisi az ise düzgün bir video görüntüsü, fazla ise bozuk bir video görüntüsü
aliyorum. TS paket sayisi arttikca checksum hesaplarinin süresi mi uzuyor.
Nasil bir test yaparim bilmiyorum. Herkese iyi çalismalar.

Windows Live Messenger'ın için ücretsiz güncelleştirme! Buraya tıkla!
Sadece e-posta iletilerinden daha fazlası: Diğer Windows Live™ özelliklerine
göz atın.
http://www.microsoft.com/windows/windowslive/

Cevap